Senin, 01 September 2014

αυτό μου αισθάνομ

Gee σφυρίζω! Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι θα πρέπει να κοιτάξουμε για μια δουλειά και πάλι, αλλά το κάνω. unny ότι κανείς δεν διδάσκεται ή μου είπε ότι η εξοικονόμηση δεν διαρκούν για πάντα. Είμαι σε αυτό το "τουρσί!" Εκτός από την εξοικονόμηση εξαντλείται, νιώθω καλύτερα εργασίας!

Η ιδέα πηγαίνει και πάλι τα νερά της αμερικανικής κουλτούρας. Οι άνθρωποι μιας κάποιας ηλικίας νέου ενθαρρύνονται να βρείτε διασκεδαστικά πράγματα να κάνουμε και να μην εργάζονται σε μια δουλειά! Η εργασία είναι ένας Αμερικανός βρώμικη λέξη! Αλλά θέλω να αισθάνονται παραγωγικοί, να κερδίσει χρήματα, να είναι γύρω ounger λαοί και να έχουν κάποια διασκέδαση φορές σε ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Heck, δεν έχω χρόνο να σκεφτούμε για τον πολιτισμό που ζούμε. Είμαι μεγαλύτερα και eed μια δουλειά!

Τι μπορώ να κάνω για να βρουν μια δουλειά να κάνει; Πριν ξεκινήσετε το ψάχνει για δουλειά, είμαι απλά φοβάται ότι κανείς δεν θα με προσλάβει. Έχω ακούσει πολλές ιστορίες για τις διακρίσεις λόγω ηλικίας και δεν θέλω να ψάξω για δουλειά, όπου κάποιος θα μου πει ότι είμαι υπερ-ειδική, απλά για να απαλλαγούμε από μένα επειδή είμαι παλιά.

Ξέρω ότι παίρνει μόνο έναν εργοδότη να με προσλάβει, δεν μισή ντουζίνα με τη μία, αλλά μπορεί να χρειαστεί να δείτε περισσότερα από ό, τι νομίζω ότι είναι το μερίδιο μου να μιλάμε για τους εργοδότες να βρουν κάτι! Πώς μπορώ να κάνω αυτό;

Νομίζω ότι καλύτερα να μην σκέφτομαι πόσο δύσκολο είναι αυτό πρόκειται να είναι και να επικεντρωθεί στην ΚΛΕΙΣΙΜΟ εργοδότες οι οποίοι θα θέλουν να με προσλάβουν. Παίρνει μόνο ένα Αν αφήσεις το φόβο να αναλάβει στην αναζήτηση εργασίας, επειδή έχω γκρίζα μαλλιά, τότε θα κάνω αναζήτηση μου ότι πολύ σκληρότερα και να κάνει τον εαυτό μου αισθάνομαι άχρηστος.

Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω σε κάποιον jual pupuk hantu multiguna exclusive eceran hormon hayati merk herbal yang untuk asli termurah για τα σχέδιά μου για να βρουν μια θέση εργασίας. Μπορώ να μιλήσω στον Bob, ο ανιψιός μου? Κάρολ, ο ξάδελφός μου για το τι θέλω να κάνω για να βρουν μια θέση εργασίας. Έχουν πάντα ήταν ευγενικό και εξυπηρετικό για μένα στο παρελθόν. Θα τους αφήσουμε να γνωρίζουν σύντομα. Μπορούν επίσης να με κάνουν να αισθάνομαι υπερήφανος που είμαι και της ηλικίας μου.

Συζητήστε το θέμα είναι καλό, αλλά χρειάζομαι κατεύθυνση πάρα πολύ για το τι θα κάνουμε στη συνέχεια. Πού μπορώ να μιλήσω με τους άλλους για την κατάστασή μου; Θα εξετάσουμε μόνο στον τηλεφωνικό κατάλογο για πρώτη φορά.

Έχω βρεθεί κάποια γραφεία ευρέσεως εργασίας. Ξέρω ώρες τους, ζητώντας πληροφορίες στο τηλέφωνο. Θα πάω σε ένα ή δύο για να εγγραφείτε.

Είχα πάρει στα δύο γραφεία ευρέσεως εργασίας. Εισηγήθηκε ότι έχω λάβει κάποια μαθήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, που προσφέρουν έναντι αμοιβής. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό, όπως είμαι lready φοβισμένος για τις δαπάνες περισσότερο από τις οικονομίες μου. Οι άνθρωποι σε αυτ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar